MÅNEDSHILSEN FOR FEBRUAR - 2014

I menighetene planlegges nå evangelisering i de forskjellige landsbyene forteller misjonærene Bakke i sitt nyhetsbrev. 

Oppdatert: (03.3.2014)


Borghild viser hvordan man baker "verdens beste".
Kjære misjonsvenner, Guds fred.

Vil hilse dere med Isa 43:25  Jeg, jeg er den som utsletter dine misgjerninger for min skyld, og dine synder kommer jeg ikke i hu. Tenk så fint, « min synd er tilgivet, ja helt slettet ut.......» Det er opp til den enkelte av oss, om vi vil ta imot Jesu underbare nåde og tilgivelse.. HAN har gjort alt ferdig for oss, Amen!

I et av møtene forrige helg talte jeg med ei ung dame som hadde kommet på avstand ifra Jesus, og var en frafallen. Men i ettermøtet, bestemte hun seg for en ting:  «jeg vil vende meg til Jesus igjen, og få tilgivelse for min synd.» Takk og lov, Han er på tronen ennu, og Han kommer sine ihu.»

I menighetene planlegges nå evangelisering i de forskjellige landsbyene. Det begynner å forme seg en gruppe som ønsker å være med på dette viktige arbeidet. Alle vet at det koster å «gå ut», men det må ikke bare bli med tanken om, hva vi burde gjøre. Der er mange der «ute» som går lengtende. Vi legger vekt på å komme i kontakt med folk, å ha en innbydelse og en enkel traktat i handa. 

Bedriftene skrider framover, og de er optimister for sommeren som ligger foran. Igår var jeg i bakeriet, og viste hvordan man lager «Verdens beste». Jentene var superfornøyde, og før kvelden var omme, hadde de solgt stykke for stykke av  kaka. Vet ikke hvor mange stykker det ble, ett kostet 1.50€.  :-) Så kan vi glede oss sammen kjære venner der hjemme i Norge, for uten deres hjelp kunne vi ikke hatt begynt disse bedriftene. Bare det å se at brødre og søstre her, har et arbeide å gå til, gleder oss ubegripelig ! Vær med å be for bedriftene, menighetene og ikke minst evangeliseringen.

Tusen hjertelig takk til dere som har sender  midler til disse arbeidsprosjektene, slik at vi kan være med å støtte opp om den videre driften deres. Fadderskap. Dere som er med om dette prosjektet, er med og hjelper familier i nød !!! Familier og personer som ikke har nok inntekt slik at husleie og strøm kan betales. Mat og klær er et problem for dem. Det trengs midler over alt.

Tusen hjertelig takk til den enkelte av dere for forbønn, og for midler, og tusen Takk for at du vil være med å be for arbeidet videre framover.
Gud velsigne dere alle.

Selv om vi har en flokk med ivrige arbeidere, så vil vi minne om Herrens Ord: Mat.9.37-38 : Da sa han til sine disipler: Høsten er stor, men arbeiderne få. Be derfor Høstens Herre at han vil drive arbeidere ut til sin høst!

Misjonskonto:2801 30 68269, Fadderkonto :2801 29 84 644  Du finner oss også på facebook, og på blogg :  http://bakke-spaniamisjon.blogspot.com.es/
mail: borghildeddie.bakke@gmail.com
Telf.Hus: 0034-952 90 48 24 mob. : 0034-670 43 93 85

MVH  Borghild og Eddie


Print artikkel Skriv ut artikkelen



 


 

 



Nettløsning og design er levert av Kréatif