Bakke i Spania

Månedshilsen for januar – 2014

Vi ser at når Han får komme inn i et menneskes liv, blir der forandring, og sjelen får fred. Vi ser ekteskap blir restaurerte, og at der igjen blir harmoni i familien. 

Oppdatert: (18.2.2014)


Et av arbeidsprosjektene som er satt i gang.

Kjære alle misjonsvenner over det ganske land. Nåde og fred være med dere alle. Vi er allerede godt inne i et nytt nesten ubrukt år, og vi vil ønsker alle våre venner et velsignet godt 2014.

Jesai.61.1 "Herrens Ånd er over mig, fordi han salvet mig til å forkynne evangeliet for   fattige; han har utsendt mig for å forkynne fanger at de skal få frihet, og blinde at de skal få syn, for å sette undertrykte i frihet,    for å forkynne et velbehagelig år fra Herren."

Dette er det budskapet Jesus vil vi skal gå med, og fortelle om Ham som virkelig kan sette mennesker fri. Amen.

Vi ser at når Han får komme inn i et menneskes liv, blir der forandring, og sjelen får fred. Vi ser ekteskap blir restaurerte, og at der igjen blir harmoni i familien. Vi har en stor Jesus som elsker hvert menneske på jord.

Arbeidsplasser.
Der er 4 nye arbeidsprosjekter som nå er igang. Vær med å be om at dette virkelig må lykkes for den enkelte av dem. De setter sin lit til Herren at Han skal være deres hjelp.

Tusen hjertelig takk til dere som har sender  midler til disse arbeidsprosjektene, slik at vi kan være med å støtte opp om den videre driften deres. På kafeterian kan du foruten kaffi og te, leske deg med nypressa appelsinjuce, eller juce fra andre frukter, samt forskjellige småretter. På bakeriet kan du kjøpe brød av alle slag, kaker, og til og med litt dagligvarer.

Fadderskap.
Dere som er med om dette prosjektet, er med og hjelper fam i nød !!! Familier og personer som ikke har nok inntekt slik at husleie og strøm kan betales. Mat og klær er et problem for dem. Det trengs midler over alt.

Tusen hjertelig takk til den enkelte av dere for forbønn, og for midler, og tusen Takk for at du vil være med å be for arbeidet videre framover.

Gud velsigne dere alle.

Selv om vi har en flokk med ivrige arbeidere, så vil vi minne om Herrens Ord: Mat.9.37-38 : Da sa han til sine disipler: Høsten er stor, men arbeiderne få. Be derfor Høstens Herre at han vil drive arbeidere ut til sin høst!

Misjonskonto:2801 30 68269,
Fadderkonto :2801 29 84 644 

Du finner oss også på facebook, og på blogg :  http://bakke-spaniamisjon.blogspot.com.es/
mail: borghildeddie.bakke@gmail.com
Telf.Hus: 0034-952 90 48 24 mob. : 0034-670 43 93 85

MVH  Borghild og Eddie

Last ned nyhetsbrevet i PDF



Print artikkel Skriv ut artikkelen



 


 

 



Nettløsning og design er levert av Kréatif