Hvor lenge må de vente

Bibler til Kina

Vi er klar til å trykke og distribuere dersom du er klar til å støtte oss. 

Oppdatert: (24.11.2012)



Millioner av kristne i Kinas HUSMENIGHETER ber daglig denne bønnen til Gud;  - Herre send meg en bibel idag!

Bibelmisjonen Nytt Livs Lys, Japan (en del av De Frie Evangeliske Forsamlingers Misjon) har siden 1978 arbeidet intenst for å skaffe bibler til de som trenger det mest! Gjennom vårt nettverk i Kina, sender vi bibler til alle landets provinser hvert år. Utallige kristne og menigheter på landsbygdene har ikke tilgang på bibler, og ropet når oss; - Kan dere skaffe oss bibler?

For kr. 10,- kan vi produsere en kvalitetsbibel på kinesisk. ALLE. våre bibler gis ut gratis. Vil DU hjelpe oss å hjelpe?


Gi en
julegave med evig Verdi!

  • De fleste kristne i kina tilhører husmenighetene som ofte er undertrykte av myndighetene.
  • For skarer av kristne i Kina er det bare en drøm å en dag skulle få sin egen bibel.
  • Millioner av kristne på landsbygdene i Kina har ikke midler til å kjøpe en bibel, selv om de hadde vært tilgjengelige.
  • alle våre bibler gis ut gratis!
  • Bønner stiger opp til Gud hver eneste dag fra troende i verdens folkerikeste nasjon; - herre send meg en bibel i dag.
  • du kan bli deres bØnnesVar! Vi har kapasitet til å trykke 48 bibler per minutt! For kr. 10,- kan vi produsere en kinesisk bibel.

Kan de regne med deg og din hjelp?

Send din gave til konto: 3060. 19. 41933

En kinesisk evangelist skrev nylig til oss:

"I mange år har vi reist rundt i landsbyområder og forkynt evangeliet og startet menigheter. Når vi så har kommet tilbake en tid senere har vi oppdaget at menigheten har kommet under falsk lære, rett og slett fordi de ikke har hatt en BIBEL  som kunne lede dem til sannheten. Hjertelig takk skal dere ha og Gud velsigne dere for at dere skaffer oss bibler!".


Print artikkel Skriv ut artikkelen



 


 

 



Nettløsning og design er levert av Kréatif